سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لحظه ی آخر
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/9:: 3:16 عصر

همان طور که در عنوان خواندید قصد معرفی یک تم فوق العاده زیبا برای گوشی های سری 60 نوکیا را داریم . همان طور که در تصاویر می بینید عکس پس زمینه این تم شبیه عکس پس زمینه ویندوز XP  می باشد . تا به حال چند تم ویستا را معرفی کردیم . و حالا و برای تنوع هم که شده یک تم ویندوز XP … نظر شما چیست ؟؟؟؟؟

دانلود این تم واقعا زیبا را به تمامی دارندگان گوشی های سری 60 نوکیا پیشنهاد می کنیم . با نصب این تم تمامی آیکون های گوشی شما تغییر می کند . فکر نمی کنیم توضیحات بیشتر باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

[ادامه مطلب ...]


نظرات شما ()

نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/9:: 3:15 عصر

امروز آمده ایم تا پدیده ی جدیدی را به شما معرفی کنیم . با نگاهی به عکس ها حتما کاملا متوجه می شوید که قصد معرفی یک تم فوق العاده زیبا را داریم . بله درست است . اما آنچه که جالب است سازنده یا سازندگان این تم هستند . این تم ساخته یکی از بزرگترین و معروف ترین گروه های تولید نرم افزار موبایل است . حتما نام Psiloc را شنیده اید . Psiloc سازنده نرم افزارهای معروفی همچون ir remote ( کنترل تلویزیون ) Crystal Farsi   ( فارسی نویسی در تمام قسمت های گوشی ) و ……. است .اما این بار Psiloc دست به طراحی تمی واقعا زیبا زده است .

همان طور که می دانید تمام نرم افزار های ساخته شده Psiloc همچون ir remote فروشی عرضه می شوند . جالب اینجاست که این تم هم با قیمت گزافی توسط این شرکت به فروش گذاشته شده است . اما سایت موبایل ها دات کام همانند همیشه نسخه های کرک شده از نرم افزار ها را در اختیار شما بزرگواران قرار می دهد . این تم واقعا زیبا  هم که امروز به معرفی آن پرداختیم به صورت کرک شده است و در صورت نیاز به هر نوع سریال توسط هر عدد دلخواهی که شما وارد کنید کرک خواهد شد . این تم به گفته سازنده اش بر روی بعضی از گوشی ها رینگتون های جالبی هم اضافه می کند . این تم قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های سری 60 ورژن 3 نوکیا را داراست ناگفته نماند که این تم برای نصب نیاز به ساین کردن دارد که آموزش ساین و ساین کردن به طور جامع و کامل وساده قبلا در سایت موبایل ها دات کام گذاشته شده است .

[ادامه مطلب ...]


نظرات شما ()

نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/9:: 3:15 عصر

همان طور که در عنوان خواندید این بار نیز قصد معرفی یک تم برای گوشی های سری 60 نوکیا ( s60v2 ) را داریم . اما این تم تنها قابلیت نصب بر روی سری n از سری 60 نوکیا را داراست . از گوشی هایی از این قبیل می توان به n70  و n72 و …… اشاره کرد . تا به حال تم های آیفون گوناگونی را معرفی کرده ایم اما این تم را هم به دلیل زیبایی به آرشیو تم های سایت موبایل ها دات کام اضافه کردیم .

همان طور که در تصاویر می بینید این تم واقعا زیباست . برای دانلود می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید .

[ادامه مطلب ...]


نظرات شما ()

نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/9:: 3:14 عصر

چندی پیش یه مجموعه گلچین شده از تم های گوشی Nokia N95 را منتشر کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد (لینک مطلب)

برای امروز نیز مجموعه ای کامل شامل 78 پوسته (Theme) زیبا و گلچین شده را مخصوص گوشیهای سونی اریکسون مختلف که دارای سیستم عامل جاوا هستند را برایتان در نظر گرفته ایم .

مجموعه بی نظیر 78 تم سونی اریکسون

مجموعه بی نظیر 78 تم سونی اریکسون

مناسب برای گوشیهای  K600, K610, K750, K800, W600, W700, W800, W810, Z550, Z610

[ادامه مطلب ...]


نظرات شما ()

نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/9:: 3:13 عصر

مطلبی که این بار برایتان تدارک دیده ایم ، هدیه ای بی نظیر است به عزیزانی که تلفن همراهشان Nokia N95 هست

بهترین تم های N95

بهترین تم های N95

اینبار برای شما مجموعه ای بی نظیر و گلچین شده شامل 50 عدد از بهترین theme (پوسته) ها که مخصوص گوشیهای N95 می باشند را تدارک دیده ایم .

[ادامه مطلب ...]


نظرات شما ()

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

16979:کل بازدید
10:بازدید امروز
3:بازدید دیروز
درباره خودم
لحظه ی آخر
لوگوی خودم
لحظه ی آخر
بایگانی
آذر 1387
دی 1387
اشتراک