سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لحظه ی آخر
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
[ چون خبر غارت بردن یاران معاویه را بر أنبار شنید خود پیاده به راه افتاد تا به نخیله رسید . مردم در نخیله بدو پیوستند و گفتند اى امیر مؤمنان ما کار آنان را کفایت مى‏کنیم . امام فرمود : ] شما از عهده کار خود بر نمى‏آیید چگونه کار دیگرى را برایم کفایت مى‏نمایید ؟ اگر پیش از من رعیت از ستم فرمانروایان مى‏نالید ، امروز من از ستم رعیت خود مى‏نالم . گویى من پیروم و آنان پیشوا ، من محکومم و آنها فرمانروا . [ چون امام این سخن را ضمن گفتارى درازى فرمود که گزیده آن را در خطبه‏ها آوردم ، دو مرد از یاران وى نزد او آمدند ، یکى از آن دو گفت : من جز خودم و برادرم را در اختیار ندارم ، اى امیر مؤمنان فرمان ده تا انجام دهم امام فرمود : ] شما کجا و آنچه من مى‏خواهم کجا ؟ [نهج البلاغه]
نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/9:: 2:57 عصر
منبع: www.p30download.com


بازی فوق با عنوان Frog Invadrs - مهاجمین قورباغه ای جدیدترین بازی استدیو بازی سازی Msh Games می باشد که با همکاری Fanaei Game Studio ساخته شده است. سبک بازی Action و جدید می باشد در این بازی سبکی جدیدی را تجربه می کنید، داستان بازی بدین شکل می باشد که یک نوع ماده توسط یک دانشمند در شهر حیوانات اختراع می شود و در اثر حادثه ای، این ماده به جوی آب ریخته شده و غورباقه هایی که در کنار دریاچه بودند از آب نوشیده و .... حال وظیفه شما به عنوان یک مامور پاک سازی و جلوگیری از شیوع این اپیدمی می باشد در هر مرحله ابزارهایی وجود دارد که موجب افزایش قدرت شما می شود. همچنین در هر مرحله بر تعداد و قدرت دشمنان افزوده می شود. شما باید مراحل را یکی پس از دیگری سپری کرده و با غول بازی مبارزه کنید و جنگل را از شر این موجودات خلاص کنید. بازی با نرم افزار Macromedia Flash 8.0 ساخته شده است.

قابلیت های کلیدی بازی Frog Invaders:
- قابلیت سیو شدن در هر مرحله
- گرافیکی کارتونی و جالب
- محیطی کاربر پسند
- حجم مناسب و اجرا مستقیم بازی بدون نصب
- و ...


ادامه مطلب
نظرات شما ()

نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/9:: 2:54 عصر

 

ارسال شده توسط حامد صفا در ?? آذر, ???? ساعت ??:??

این خدمات که برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، به مشترکین ایرانسل امکان می دهد تا به دلخواه خود، صدای بوقی را که تماس گیرندگان با شماره آنها (پس از شماره گیری و پیش از برداشته شدن گوشی) می شنوند به آهنگ های خاصی تغییر دهند!

سرویس آهنگ پیشنواز - سرویس جدید و مخفی ایرانسل

سرویس آهنگ پیشنواز - سرویس جدید و مخفی ایرانسل

سرویس آهنگ پیشواز به شما امکان می دهد تا بوق انتظار شبکه را که تماس گیرندگان با شما پیش از برقراری ارتباط می شنوند، به دلخواه با یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص جایگزین کنید.

یعنی اگر کسی با شماره ایرانسل شما تماس بگیرد تا قبل از اینکه شما تلفن همراه خود را جواب دهید فرد موردنظر به جای شنیدن بوق همیشگی (بیپ بیپ ) که نشان دهنده زنگ خوردن گوشی شما می باشد ، موزیک دلخواهیِ شما را خواهد شنید !

[ادامه مطلب ...]


نظرات شما ()

نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/6:: 5:34 عصر
منبع: www.p30download.com


برای پخش فایل های صوتی و تصویری امروزه بسیاری از نرم افزارهای پخش کننده را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به پخش و اجرای فایل های مختلف صوتی و تصویری در فرمت های گوناگون می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها از فرمت های خاصی پشتیبانی می کنند و جهت اجرای دیگر فایل ها با فرمت های دیگر نمی توان از آن ها استفاده نمود. همچنین بسیاری از این نرم افزارها برای اجرای فایل های تصویری ای در آن ها از Codec ها استفاده شده است، نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی مختلف دیگر مثل ابزارهای Codec را دارا می باشند. به عنوان مثال Windows Media Player سیستم عامل ویندوز در دسته این گونه نرم افزارها می باشد که نیاز به نصب برنامه های جانبی دارد.
BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BS.Player PRO 2.34.980:
- پخش انواع فرمت ها از جمله DIVX, AVI, MPEG-1, MPEG-2, XVID, 3IVX, OGM, MATROSKA , ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB and WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA... و سایر فایل های ویدئویی از جمله Divx می باشد.
- قابلیت ساخت یک اکولایزر دستی و سلیقه ای
- باندهای متعدد و قابلیت عوض کردن فرکانس برای هر باند
- قابلیت ضبط صدا از سیستم های Tuner موجود بر روی سیستم
- قابلیت Capture تصویر و صوت مورد نظر توسط دستگاه های گوناگون Capture از جمله وب کم ها، دوربین های دیجیتال و ...
- دارای ابزار بهینه سازی شده Subtitle به منظور سازگاری بهتر فایل های زیر نویس با فیلم ها
- تصیح و ذخیر? زیر نویس ها با پسوند .str
- ویرایش و تبدیل انواع FPS ها (برای مثال 23FPS به 25FPS)
- Buffering فایل به صورت شبکه ای (BS Player برای بافرینگ فایل قسمتی از فایل مورد نظر رو به cache برده و به جای پخش مستقیم آن از درایو ، فایل را از cache پخش می کند. همچنین قادر به بافرینگ از سی دی درایو ها، درایو های شبکه ای (share شده)، شبکه های Wireless می باشد)
- پخش DVD با کیفیت مناسب و بدون وقفه های زمانی
- و ...


ادامه مطلب
نظرات شما ()

نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/6:: 5:24 عصر
منبع: www.p30download.com


عناوین ماهنامه گرافیک نو شماره 10:
- حرف دل!
- نوشته و عکس رویایی
- آموزش اضافه کردن برف به عکس
- چگونه آبسترکت بسازیم
- لوگوی سه بعدی در فتوشاپ
- رنگ‌آمیزی عکس سیاه و سفید
- اسپلش‌های فتوشاپ!
- پرونده ویژه، خلاقیت در طراحی گرافیک
- مت پینتینگ، قسمت دوم
- آن مرد با موش آمد!
- کروماکی چیست؟
- و ...


ادامه مطلب
نظرات شما ()

نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/6:: 5:24 عصر
منبع: www.p30download.com


با توجه به علاقه کاربران به بازی های رایانه ای و از جمله بازی های کم حجم و مهیج این بار بازی مهیج هواپیمائی جنگی بسیار قشنگی را با حجم کم به شما معرفی lمی کنیم با نام بازی Air Bandits که امکان یک پرواز دلنشین مجازی را در قالب کنترل هواپیمای جنگی را به شما می دهد.
شما می توانید در این بازی با موس هواپیما را کنترل نمایید و با کلیک راست شلیک نمایید و با راست کلیک بمب های هواپیمای جنگی خود را هدایت کنید و موانع و دشمنان را از سر راه بر دارید. هر چه موانع بیشتری را از بین ببرید امتیاز بیشتری خواهید گرفت. در مراحل بازی 6 دشمن وجود دارند که بازیگر در مدت زمانی نامحدود می تواند بازی را انجام داده و دشمنان را شکست دهد.
 این بازی در دارای 16 مرحله جدید طراحی شده است و انیمیشن زیبا و جذابی دارد. این بازی حالت مسابقه ای را داشته و خلاقیت بازیکنان را افزایش می دهد.

برخی از قابلیت های بازی Air Bandits:
- بازی بسیار جذاب و مهیج
- گرافیک بالا و سه بعدی
- سلاح ها و مهمات متنوع
- دارای 16 مرحله زیبا
- متنوع بودن دشمنان در بازی
- حالت مسابقه ای و تفریحی
- قابلیت ابتکار و خلاقیت در طی بازی
- جلوهای زیبا و کم نظیر صوتی وتصویری
- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب
- امکان ذخیره بازی در هر مرحله از انجام بازی
- و ...


ادامه مطلب
نظرات شما ()

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

16999:کل بازدید
4:بازدید امروز
26:بازدید دیروز
درباره خودم
لحظه ی آخر
لوگوی خودم
لحظه ی آخر
بایگانی
آذر 1387
دی 1387
اشتراک