سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لحظه ی آخر
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
نویسنده : حامداجرایی:: 87/10/9:: 3:15 عصر

امروز آمده ایم تا پدیده ی جدیدی را به شما معرفی کنیم . با نگاهی به عکس ها حتما کاملا متوجه می شوید که قصد معرفی یک تم فوق العاده زیبا را داریم . بله درست است . اما آنچه که جالب است سازنده یا سازندگان این تم هستند . این تم ساخته یکی از بزرگترین و معروف ترین گروه های تولید نرم افزار موبایل است . حتما نام Psiloc را شنیده اید . Psiloc سازنده نرم افزارهای معروفی همچون ir remote ( کنترل تلویزیون ) Crystal Farsi   ( فارسی نویسی در تمام قسمت های گوشی ) و ……. است .اما این بار Psiloc دست به طراحی تمی واقعا زیبا زده است .

همان طور که می دانید تمام نرم افزار های ساخته شده Psiloc همچون ir remote فروشی عرضه می شوند . جالب اینجاست که این تم هم با قیمت گزافی توسط این شرکت به فروش گذاشته شده است . اما سایت موبایل ها دات کام همانند همیشه نسخه های کرک شده از نرم افزار ها را در اختیار شما بزرگواران قرار می دهد . این تم واقعا زیبا  هم که امروز به معرفی آن پرداختیم به صورت کرک شده است و در صورت نیاز به هر نوع سریال توسط هر عدد دلخواهی که شما وارد کنید کرک خواهد شد . این تم به گفته سازنده اش بر روی بعضی از گوشی ها رینگتون های جالبی هم اضافه می کند . این تم قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های سری 60 ورژن 3 نوکیا را داراست ناگفته نماند که این تم برای نصب نیاز به ساین کردن دارد که آموزش ساین و ساین کردن به طور جامع و کامل وساده قبلا در سایت موبایل ها دات کام گذاشته شده است .

[ادامه مطلب ...]


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

16983:کل بازدید
14:بازدید امروز
3:بازدید دیروز
درباره خودم
لحظه ی آخر
لوگوی خودم
لحظه ی آخر
بایگانی
آذر 1387
دی 1387
اشتراک